Normal_2679

AMSTERDAM - World Ticket Center, afgelopen dinsdag door reisvakblad Travelution verkozen tot reiswebsite van 2011, is volop in beweging. Sinds 11 oktober 2011 is de website vernieuwd mede door inbreng van haar klanten.

Met de metamorfose wil World Ticket Center het zoeken naar reizen nog makkelijker maken en de andere reisproducten duidelijk naar voren brengen. World Ticket Center verschuift haar focus van alleen vliegtickets naar een breed palet aan reisproducten en gaat zich meer en meer als allround reisaanbieder positioneren op de Nederlandse markt.

'Wij streven ernaar om de klant te bedienen voor al haar soorten vakanties die men wil maken. Daarom hebben wij de consument en onze klanten betrokken bij onze metamorfose. Het duidelijk opzetten van de nieuwe winkeletalage is met behulp van gebruikersonderzoeken en inbreng van klanten vanuit enquetes doorgevoerd.

Wij hebben hen gevraagd waar zij behoefte aan hebben op onze site en wat makkelijker moet. Zo gaven onze klanten aan een rustige homepage te willen met alle reisproducten in één overzicht. Alle feedback hebben wij meegenomen en de reizigers kunnen nu in één klap zien welke soort reis ze waar in de wereld kunnen maken. De metamorfose is een feit', aldus Remi Wouters Marketing Manager bij WorldTicket Center.

World Ticket center staat momenteel in de Twinklelijst op de 17e plaats in de Travellijst en vertrouwt erop dat zij met de nieuwe verreikende ontwikkelingen volgend jaar een plaats in de top 10 veroveren. Op het gebied van reizen zijn we nu een echte allrounder en we blijven door ontwikkelen, hetgeen daar zeker in moet bijdragen! 'Aldus Remi Wouters Marketing Manager van World Ticket Center.

© Nationale Recreatiegids