Normal_4189

GRONINGEN - Tijdens de Amsterdam International Fashionweek die op zondag 29 januari aanstaande begint, zal Groningen op ludieke wijze aanwezig zijn. Tijdens de show van Groninger trots Jan Boelo Drenth introduceert de mode ontwerper uit Scheemda een limited edition t-shirt met een subtiele edition t-shirt, verwijzing naar Groningen. Dit t-shirt, waarvan er slechts 500 worden gemaakt, wordt ingezet voor lezersacties in het kader van de Genieten-campagne.

Ambassadeur
Jan Boelo Drenth is één van de nieuwe ambassadeurs van de "Genieten-campagne' die wordt uitgevoerd door Marketing Groningen. In deze campagne nemen markante Groningers zoals Henk Helmantel, Dick Soek en Lenie 't Hart bezoekers mee naar hun favoriete plekken in stad en provincie.

In Groningen vindt Jan Boelo de rust en inspiratie voor zijn bijzondere modecollecties. Met dit limited edition t-shirt laat Jan Boelo zijn liefde voor Groningen zien. Naast Jan Boelo Drenth, is Felix Maginn, leadzanger van de popgroep Moke, nieuwe ambassadeur voor Groningen.

Jan Boelo
Jan Boelo Drenth (1988) startte in 2010 zijn eigen label onder de naam ‘Jan Boelo'. De collecties van Jan Boelo kenmerken zich door zijn soberheid, strakke lijnen en een vleugje rock ‘n roll. Voor Jan Boelo is het erg belangrijk om volledige vrijheid te hebben bij het creëren van zijn eigen dromen.

Dromen waarin krachtige en sterke mensen voorkomen, mensen met een eigen stijl en persoonlijkheid. Zijn kleding wordt inmiddels gedragen door bekende Nederlanders als Ellen ten Damme, Caro Emerald en Stacey Rookhuizen.

© Nationale Recreatiegids