
SpaOnline BV lanceert op 30 september 2011 haar eerste SpaOnline Magazine. Het glossy magazine, zal een oplage hebben van meer dan 20.000 exemplaren, telt ongeveer 200 pagina's.
Het Rotterdamse bedrijf, die in haar openingsmagazine nog enkele plaatsen beschikbaar heeft voor potentiële adverteerders, richt zich via dit nieuwe magazine op alle facetten van beauty, spa en wellness.
De inhoud van het magazine
Het SpaOnline Magazine is een gids voor zowel de beginnende bezoeker van spa & wellnesscentra als voor de levensgenieter die langer is geïnteresseerd in alle facetten van innerlijk en uiterlijk. In de diverse hoofdstukken van het SpaOnline Magazine (Wellness, Beauty, Producten, Thuis, Buitenland en Nederland) worden onder meer nieuwe trends en producten belicht.
Tevens worden de mogelijkheden besproken om thuis een eigen betaalbare spa-omgeving te creëren. SpaOnline Magazine is momenteel het eerste en enige glossy spa & wellness-magazine in de Nederlandse schappen en richt zich vooral op de vrouw in de leeftijd van 21 tot 45 jaar met een bovengemiddeld inkomen.
SpaOnline kan zich uit informatief oogpunt met recht toonaangevend noemen in de spa & wellness-branche. Zowel de website als het magazine tonen aan dat de branche zich gezegend mag voelen met de kwaliteitsinjectie die SpaOnline hen verstrekt.
Naast de bestaande vergelijkingssite www.spaonline.com en het magazine biedt SpaOnline de mogelijkheid entreetickets en arrangementen van de diverse spa's te bestellen. Hiermee wordt duidelijk dat SpaOnline volop werkt aan de realisatie van een mooi totaalconcept op het gebied van spa & wellness.