
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - De 29 verschillen, die écht het verschil maken. Dat is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs die 20 januari van start ging. Hierin worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten en worden Nederlanders opgeroepen om de verschillen zelf te komen ervaren.
Van de subtropische waterwereld Aqua Mundo, tot optimale privacy middenin de natuur en eindeloos veel activiteiten voor kinderen. Na vele internationale campagnes, is dit de eerste campagne die Center Parcs speciaal voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld.
"Er zijn veel vakantieparken, maar er is maar één Center Parcs", vertelt Andres Neira de Back, Marketing Manager Center Parcs. "Nederlanders die al eens in één van onze parken zijn geweest, hebben dit zelf ervaren. Maar uit ons consumentenonderzoek blijkt dat voor mensen die Center Parcs nog niet persoonlijk kennen deze verschillen niet meteen duidelijk zijn. Daarom gaan we tijdens deze campagne een groot aantal mensen uitnodigen op onze parken om zelf te ervaren waar Center Parcs nu echt het verschil maakt ten opzichte van andere vakantieparken."
Relevante boodschap
Het is voor het eerst dat de organisatie een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. "Samen met onze Nederlandse gasten hebben we de unieke kenmerken van Center Parcs benoemd. In een mum van tijd hadden we een lijst met tientallen verschillen samengesteld. Dat zijn de verschillen die nu de hoofdrol spelen in deze campagne", zegt Paul Geraeds, Marketing Director van Center Parcs.
"Het is onze eerste campagne speciaal voor de Nederlandse markt. De TV-commercials zijn bijvoorbeeld heel anders dan wat Nederland tot nu toe van ons gewend is. Op deze manier willen we op verfrissende wijze laten zien wat Center Parcs nu zo bijzonder maakt en de boodschap relevanter maken voor onze Nederlandse gasten", aldus Paul Geraeds.
© Nationale Recreatiegids